Followers

Sunday, January 10, 2010

dajal umno PENIPU BESAK

UTUSAN MALAYSIA
UGUTAN UTK ORG MALAYSIA
PENGHASUT
PENYEBAR FITNAH
LIDAH RASMI PEMIMPIN DAJAI UMNO SIAL
PUKI MAK HAMPA UMNO
RAKYAT SUMPAH HAMPA 24 JAM
MENIMBULKAN HURU HARA PADA NEGARA SETIAP HARI

dajal umno bakar gereja pulak





Datu Seri Najib perlu imbas kembali pada peristiwa 22 tahun lalu yang melibatkan beliau sendiri sehingga mencetuskan ketegangan kaum dan membawa kepada penyalahgunaan ISA (ops lalang) keatas pemimpin pembangkang dan NGO yang di mangsakan oleh politik jahat UMNO, peristiwa mencium keris oleh bekas Ketua Pemuda UMNO(Datuk Seri Hishammudin Hussien) dengan sentimen perkauman, peristiwa serangan induvidu pemuda UMNO ke atas YB Karpal Singh di Parlimen, peristiwa pijak kepala lembu dan yang terbaru provokasi isu penggunaan kalimah Allah untuk majalah Herald di mana kenyataan Perdana Menteri dan Datuk Hishammudin seolah-oleh menggalakkan tindakkan tersebut.

Saya merujuk kepada kenyataan dari peristiwa-peristiwa ini dan mempertikaikan keikhlasan UMNO dalam menyelesaikan isu penggunaan kalimah Allah.

UMNO ingat dia boleh gunakan isu penggunaan kalimah Allah oleh penganut Kristian untuk tujuan politik murahan. Tapi jelas senjata makan tuan, rakyat tidak lagi mempercayaai UMNO. Inilah petanda UMNO / BN telah kehabisan dan kehilangan hak untuk memerintah negara.

Saya mengajak rakyat berbilang kaum dan agama untuk sama-sama PAS khususnya dan Pakatan Rakyat amnya berjuang untuk memuziumkan UMNO / BN dalam PRU ke-13 nanti. Kepada parti-parti kompenan BN saya mengajak mereka menyingkir UMNO dari BN atau mereka meninggalkan BN untuk bersama PR membawa wajah baru politik Malaysia.

Friday, November 06, 2009

Wang Royalti Petronas kepada Kerajaan Kelantan
akan bertukar menjadi wang ihsan
Wang yg mungkin berjumlah ratusan juta itu menjadi milik ketua2 bahagian umno Kelantan.

Thursday, October 22, 2009

wajah2 perempuan 2 jahil inilah yg bertanggung jawab menyokong mengundi dan memenangkan umno BN supaya kilang babi,arak dan rumah sundal bercambah dimalaysia.
BESAR SUNGGUH SAHAM AKHIRAT MEREKA NANTI.

LAMBANG UMNO TERBARU



LAMBANG MONYET UMNO
dah bertukar menjadi lembu
sebab semua penyokong umno otak macam lembu
Belarak kepala lembu dgn penoh sombong sedangkan kepala lembulah
puak2 umno berebut untuk makan bila ada jamuan free
Cilaka punya umno

keanakHaraman UMNO memilih tuhan mereka

1malaysia kena tipu oleh dajai2 pemimpin umno
PERASUAH DAH BOLEH JADI PEMIMPIN

Tuesday, October 06, 2009

gambar ini bernilai RM1K


Perikatan Belia Bersatu Malaysia (Pembela) sebuah badan bukan kerajaan yang bergerak aktif di Kedah ingin menawarkan harga sejumlah RM 1000.00 kepada sesiapa sahaja yang memiliki gambar Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim yang medakwa ia kena tumbuk ketika hari penamaan calon pilahanraya kecil Dun Bagan Pinang .
Nah ambik gambar ini.

Thursday, May 07, 2009

ONE MALAYSIA FROM BOLEHLAND

MEANING........
ONE BULLET FOR ONE MALAYSIAN WHO GOES AGAINST ME!!!
Beginilah caranya bagaimana samseng2 umno
perlakukan pada Speaker DUN Perak
Insyallah bertambah benci rakyat pada umnodajal dan bertambah lah undi utk pakatan rakyat pada tahun 2013

Sunday, April 12, 2009

KAPLA TAIK UMNO DAH KEMBALI

Kapla taik ni dah balik kelubang taik umno
kapla taik ni umur panjang
mungkin akan sampai 100 tahun
munkin akan sampai ramas taik... dan mamah rumput..pakai kain lampin.
beliau adalah penasihat penting untuk umno
umno sangat memerlukan beliau..
semoga mudah bagi Pakatan Rakyat untuk menghancurkan umno pada 2013!!
Takbir!

Monday, March 30, 2009

siapa ini??? pembunuh umno in ala NINJA???
PAS FOR ALL OF COURSE
WE LOVE PAS

Video penamaan calun diBukit Gantang Mac2009

RUMAH PENYOKONG UMNOBN DIBUKIT GANTANG

Macam ni punya keadaan rumah pun masih sokong umno
Apa punya bodoh nya pemikiran penyokong umnobn.

Sunday, March 15, 2009

Thursday, March 12, 2009

nak cuci umno???

CARA TERBAIK UNTUK CUCI UMNO
IALAH DGN MENGGUNAKAN C4
BIAR MAMPUS SEMUA KAKI RASUAH
PENJENAYAH,PENCURI,
PENYAMUN DAN KAKI SOGLAP WANG RAKYAT

Tuesday, March 03, 2009

DATUK MAHARAJAGILA PERAK DARUL SAMSENG

"Walau seberapa banyak sekalipun askar, polis atau pengawal istana digaji untuk melindungi dan menjaga tahta, namun tiada satu pun akan dapat mengatasi kehendak dan aspirasi rakyat jelata. Walau seberapa banyak peluru bedil atau peluru meriam sekali pun digunakan, namun tidak satu pun dapat menyekat kemarahan aspirasi rakyat. Jika kehendak rakyat jelata dimakbulkan Allah, maka (berlakulah) perpindahan takhta dari istana ke muzium seni dan budaya"
- Sultan Azlan Shah
Ketika dianugerahkan Doktor Kehormat Undang-undang, di Majlis Konvokesyen, Universiti Sains Malaysia, Pulau Pinang pada 29 Jun 1980.

Wednesday, December 17, 2008

AHLI BARU UMNO

MARI KITA BALING KASUT



Bush kena baling kasut. Tabik Hormat pada Arab Iraqi tu sebab berani gila! Itu lah cara terbaik nak ajar org yg kurang ajar dan biadap tersangat.

Ada sesiapa yang berani baling kasut ke muka dolah bodowi & menteri umno bodoh? come on! takkan takde yg berani kot… bush superpower pun boleh kena, takkan le taraf menteri cabuk malaysia takleh kena!!! come on! mari baling kasut!

Senarai pemimpin umno yg patut dibaling kasut sepatu,boot dan terompah buruk:

Tun Mahathir
Dato Seri Abdollah Badawi
Dato Seri Najib
Dato Seri Mohd Ali Mohd Rustam
Dato’ Seri Datin Paduka Rafidah Aziz
Tan Sri Muhammad Muhd Taib
Dato' Seri Dr. Mohamed Khir Toyo
Dato’ Sri Adnan Yaakob
Dato’ Seri Shahrizat Abdul Jalil
Dato’ Annuar Haji Musa
Dato’ Seri Shahidan Kassim
Tan Sri A. Rahim Tamby Chik
Dato’Abdul Aziz Shamsuddin
Datuk Tengku Adnan Tengku Mansor
Dato’ Seri Haji Idris Jusoh
Dato Seri Samy Vello.
Dato Seri Lim Keng Yeik..Dato Azalina Jantan...Bung Mocktar