Followers

Sunday, January 10, 2010

dajal umno bakar gereja pulak





Datu Seri Najib perlu imbas kembali pada peristiwa 22 tahun lalu yang melibatkan beliau sendiri sehingga mencetuskan ketegangan kaum dan membawa kepada penyalahgunaan ISA (ops lalang) keatas pemimpin pembangkang dan NGO yang di mangsakan oleh politik jahat UMNO, peristiwa mencium keris oleh bekas Ketua Pemuda UMNO(Datuk Seri Hishammudin Hussien) dengan sentimen perkauman, peristiwa serangan induvidu pemuda UMNO ke atas YB Karpal Singh di Parlimen, peristiwa pijak kepala lembu dan yang terbaru provokasi isu penggunaan kalimah Allah untuk majalah Herald di mana kenyataan Perdana Menteri dan Datuk Hishammudin seolah-oleh menggalakkan tindakkan tersebut.

Saya merujuk kepada kenyataan dari peristiwa-peristiwa ini dan mempertikaikan keikhlasan UMNO dalam menyelesaikan isu penggunaan kalimah Allah.

UMNO ingat dia boleh gunakan isu penggunaan kalimah Allah oleh penganut Kristian untuk tujuan politik murahan. Tapi jelas senjata makan tuan, rakyat tidak lagi mempercayaai UMNO. Inilah petanda UMNO / BN telah kehabisan dan kehilangan hak untuk memerintah negara.

Saya mengajak rakyat berbilang kaum dan agama untuk sama-sama PAS khususnya dan Pakatan Rakyat amnya berjuang untuk memuziumkan UMNO / BN dalam PRU ke-13 nanti. Kepada parti-parti kompenan BN saya mengajak mereka menyingkir UMNO dari BN atau mereka meninggalkan BN untuk bersama PR membawa wajah baru politik Malaysia.