Followers

Monday, October 08, 2007

SEMUA BERES BOS SEMUA OK BOS, BOS BOLEH TIDUR BOS

no problem bos
semua beres bos
semua ok bos
boleh enjoy bos
paklah tak mau dah dengar cakap cakap bodek ni semua...
Mereka ini cuba nak bagi saya tenang, kasihan kepada saya dan tak bagi saya susah hati.Beritahu kebenaran walaupun ia menyakitkan kerana seorang Perdana Menteri mesti mempunyai keberanian untuk mendengarnya,
ini memang budaya umno dari dulu
orang bawah suka menipu bos mereka
Malah ada yang anggap ‘pendek umur’ kalau bawa cerita sebenar yang boleh buat menteri apa lagi Perdana Menteri tak sedap badan,stroke,mampos dan gila meroyan.
Paklah dah pening !
Ini diketahui menjadi pegangan sebahagian besar PEMIMPIN UMNO ,pegawai dan orang keliling yang kerap dihantui kebimbangan bos umno mereka tidak dapat menelan cerita sebenar, sedangkan maklumat tepat adalah sangat penting untuk membolehkan tindakan penyelesaian yang berkesan dapat diambil.

PAKLAH NAK DENGAR YG BENAR ? ni dier...

1.Paklah pm terbaik sebab diselalu tetidor dalam mesyuaratnya
2.Paklah manusia bebal bodoh dan tak layak menjadi PM Malaysia
3.
PM macam coklat, 'now you see,now you don't'.
4.Paklah rajin keluar negara melancung naik kapal terbang dan tidor...
5.Paklah baca budjet pun tak reti.
6. AAB, gua respek anda sebab anda terbodoh,terlembab dan tertidur!!!
7.PAKLAH boleh tidor sambil berdiri dan berdiri sambil tidor.
8.paklah ni benggap betul..kenapa dia diam saja kes krisis Kehakiman?
9.Rata-rata rakyat yang saya tanya puas hati dengan AAB ...entahlah mereka kah yang tidak melihat situasi sebenar atau kita kah yang terhegeh-hegeh mempertikaikan kepimpinan beliau(AAB).entahlah.....
10.ni pemimpin perogol agama,penjahanam bangsa dan penyamun negara! Ramai ahli dan penyokong UMNO dah hilang keyakinan terhadap kepondan... err, kepimpinan Wak Lah.
11Kos kadar hidup terus meningkat:Paklah beli jet baru,hantar org melancong keangkasa,dan bayar RM56 untuk sebatang screwdriver.
12.Undi BN = Undi Barang Naik....buat aper nak heran.....Kalau balik kampung nanti, pakat2 la kempen untuk kurangkan majoriti Barang Naik nie....
13.Bila pempimpin bergaji tinggi, rumah kereta subsidi dapat mengerti kesusahan rakyat kurang lebih 26 juta. Menang nyata yang kaya semakin kaya yang miskin kian terdesak memandangkan bayak barang akan terus naik harga, aplagi kalau toll naik kemudian minyak naik, cukai taksiran naik, LHDN diarah perah rakyat dan kian menyeksa kehidupan rakyat terbanyak. Apa pemimpin dan pihak berkuasa faham?

Respon dari Paklah : zzzzzzzzzzz......ausie take me home...jin where are u? still shopping around?